SilviPan

Good or bad girl with black wings...

motorbike woman,fashion,casual,chic,perfumes,nails...

I am a new blogger and your comments are very valuable to me.

Follow me...

Thanks for your looking!

XXX:)


SilviPan ... with black wings :)

Home

Followers/Последователи

Monday, March 19, 2012

Start A - B





These are my first steps in driving a motor ....
Post today because last night I was too tired.
This bike is heavy for my 49 kg / some 5 times more than my weight / and I do not be risked ....

Do you think I can handle?

Моето 'прохождане'.....
Този мотор е тежък за моите 49кг / около 5 пъти повече тежи мотора / и на мен не ми се рискуваше....

Мислите ли, че ще се справя?


jacket- Teknic
pants- IXS
boots- Dr.Martens
helmet- Scorpion
and
Suziki Bandit 1200
Публикувам едва днес, защото снощи бях просто смазана от умора.

4 comments:

  1. Много крехка изглеждаш пред този звяр :))
    Ако имаш усещането, че можеш да го обуздаеш - давай смело, но полека, като опитомяване :))

    ReplyDelete
  2. Добре ти стои:-)Но майката в мен ти казва-моля те,не рискувай.

    ReplyDelete
  3. На първата снимка с мотора погледа ти е като че няма да му простиш.

    ReplyDelete
  4. Хахаха, благодаря ви, мили момичета! Зная, че ме обичате, но аз съм си луда глава, а и крачето ми е тежичко на газта,така казваше инструктора ми, докато карах шофьорските курсове, пък дори не ме влечеше. Дано поне ръчичката ми е по-кротка!
    Сънче, късно е вече! Остава ти само, да ми стискаш палци :)

    ReplyDelete

Thanks for your lovely comments!♥